دراین تحقیق، اثر جریان تزریقی از لبه فرار پرده توربین گازی روی توزیع عدد ماخ بررسی شده است. برای تحلیل جریان از مدل آشفتگی RNG.K-ε استفاده شده و نتایج به صورت منحنی های عدد ماخ برروی سطوح پره با نتایج آزمایشگاهی مقایسه شده است. مقایسه نتایج مدل آشفتگی RNG.K-ε بانتایج آزمایشگاهی دقت مدل مذکور برای نشان دادن افت عدد ماخ در لبه فرار ناشی از گردابه های ایجاد شده در انتهای آن را نشان می دهد. همچنین، این نتایج اثرات نرخ جریان تزریقی از لبه فرار پره را روی توزیع عدد ماخ سطح پره نشان می دهد.
محمودی مصطفی, , & انصاری محمدرضا, . (1384). بررسی عددی اثرات نرخ جریان تزریقی از لبه فرار پره توربین گازی روی توزیع عدد ماخ سطح پره با استفاده از مدل آشفتگی RNG.k-ε. مکانیک هوافضا, 1(2), -.
MLA
محمودی مصطفی; انصاری محمدرضا. "بررسی عددی اثرات نرخ جریان تزریقی از لبه فرار پره توربین گازی روی توزیع عدد ماخ سطح پره با استفاده از مدل آشفتگی RNG.k-ε", مکانیک هوافضا, 1, 2, 1384, -.
HARVARD
محمودی مصطفی, , انصاری محمدرضا, . (1384). 'بررسی عددی اثرات نرخ جریان تزریقی از لبه فرار پره توربین گازی روی توزیع عدد ماخ سطح پره با استفاده از مدل آشفتگی RNG.k-ε', مکانیک هوافضا, 1(2), pp. -.
VANCOUVER
محمودی مصطفی, , انصاری محمدرضا, . بررسی عددی اثرات نرخ جریان تزریقی از لبه فرار پره توربین گازی روی توزیع عدد ماخ سطح پره با استفاده از مدل آشفتگی RNG.k-ε. مکانیک هوافضا, 1384; 1(2): -.