در این مقاله مدل مرتبه بالای سری تیلور توابع آیرودینامیک و مدل برگرفته از توابع موجک برای تابع آیرودینامیک یک هواپیمای خاص، در مقایسه با مدل متعارف ضرایب و مشتقات آیرودینامیکی، معرفی شده است. در این راستا، مدلهای متعددی از تابع آیرودینامیک بر پایه انواع موجکهای مادر ساخته و ارزیابی شده اند. نتایج شناسایی نشان میدهند که هر دو روش مدلسازی بهکمک توابع ساختاری موجک و مرتبه بالای آیرودینامیک قادر به شناسایی رفتار هواپیما با دقت و کارآیی بسیار بالاتری نسبت به روشهای متعارف هستند و استفاده از مدل ساختاری برگرفته از توابع موجک مناسبترین رویکرد برای شناسایی و شبیهسازی رفتار هواپیما است.
محمدی, سید جواد, سبزه پرور, مهدی, & کراری, مهدی. (1390). ارائه یک مدل مرتبه بالای توابع آیرودینامیکی یک هواپیما بهکمک تبدیل موجک. مکانیک هوافضا, 7(3), -.
MLA
سید جواد محمدی; مهدی سبزه پرور; مهدی کراری. "ارائه یک مدل مرتبه بالای توابع آیرودینامیکی یک هواپیما بهکمک تبدیل موجک", مکانیک هوافضا, 7, 3, 1390, -.
HARVARD
محمدی, سید جواد, سبزه پرور, مهدی, کراری, مهدی. (1390). 'ارائه یک مدل مرتبه بالای توابع آیرودینامیکی یک هواپیما بهکمک تبدیل موجک', مکانیک هوافضا, 7(3), pp. -.
VANCOUVER
محمدی, سید جواد, سبزه پرور, مهدی, کراری, مهدی. ارائه یک مدل مرتبه بالای توابع آیرودینامیکی یک هواپیما بهکمک تبدیل موجک. مکانیک هوافضا, 1390; 7(3): -.